Social media

Dit hoofdstuk beschrijft social media: websites en toepassingen die interactie tussen gebruikers mogelijk maken. Social media hebben gezorgd voor een omwenteling in het marketingdenken en zijn nog steeds volop in ontwikkeling. Dat is de reden waarom zij een aparte plek krijgen in dit boek.

Dit hoofstuk behandelt:

  • de rol van social media
  • waarom en hoe mensen social media gebruiken
  • social media inzetten
  • social business
  • adverteren op sociale netwerken
  • social-mediastrategie
  • methoden om social media succes te meten

Interessante videos

Social Media...You Haven't Seen Anything Yet Social Media ROI met Dr. Natalie Petouhoff (Engels) Building Brand - The Power of Social Media: Daryl D'Souza Steven Jongeneel over negatieve reacties op social media - ING Kristine de Valck - How can social media be used as a marketing tool? The Return on Social Media Marketing Investment? - Prof. Dr. Ellen Roemer Roos van Vugt op B2B Goes Social (Nyenrode) - Case Deloitte Marco Derksen op B2B Goes Social

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.