Klantacquisitie: verkoop en prijsbepaling

Als alles klaar is om klanten te ontvangen, volgt het klantacquisitieproces: het definiëren van doelmarkten en het werven van nieuwe klanten. Dit proces begint met marketingcommunicatie om met de klant in contact te komen. Vervolgens overtuigt de aanbieder via het verkoopproces de prospects om het product echt te kopen. Daarna komen prospect en aanbieder tot een overeenkomst over de prijs van het product. Dit hoofdstuk beschrijft het verkoopproces en het vaststellen van de prijs.

Dit hoofdstuk behandelt:

  • online verkoop
  • affiliate marketing
  • online prijsbepaling

Interessante videos

Conversiekillers in je webshop! Meer verkopen via je webshop? Wegnemen van keuzestress Verschil tussen variable en dynamic pricing simpel uitgelegd (in het Engels) Virtual Fitting Room Veelvoorkomende valkuilen in affiliate marketing Het belang van profielverrijking voor je webshop Online verkoop door een Avatar

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.