Klantacquisitie: marketingcommunicatie

Als alles klaar is om klanten te ontvangen, is het tijd voor marktbewerking. Het klantacquisitieproces bestaat uit het definiëren van doelmarkten en het werven van nieuwe klanten. Klanten werven gebeurt in drie stappen: de marketingcommunicatie om met de klant in contact te komen, het verkoopproces om klanten te overtuigen het product echt te kopen en het vaststellen van de prijs van het product. Dit hoofdstuk beschrijft de rol van online marketingcommunicatie. Het verkoopproces en het vaststellen van de prijs worden in hoofdstuk 6 behandeld.

Dit hoofdstuk behandelt:

  • online marketingcommunicatie: de basis
  • zoekmachinemarketing
  • linkbuilding
  • display advertising
  • e-mailmarketing
  • viral marketing, video en games
  • contentmarketing

Interessante videos

Google Adwords Training Refresher Hangout: AdWords Fundamentals Refresher Hangout: Search Advertising Refresher Hangout: Display Advertising Specialist Challenge: Live Mobile Refresher Course Refresher Hangout: Google Shopping 5pecialist Challenge: Live Video Refresher Course Do's & Don'ts of Email Marketing Thales Teixeira Greatest Misconception in Content Marketing - Rand Fishkin

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.