Mobiele Marketing

Dit hoofdstuk beschrijft mobiele marketing: online marketing via mobiele kanalen. Mobiele marketing wordt vaak alleen geassocieerd met mobile devices zoals smartphones en tablets. Maar je kunt de apparatuur niet los zien van de mensen die ze gebruiken. Juist mensen bepalen waar, wanneer en hoe zij informatie vergaren en waar en op welke wijze zij erop reageren. De mens in plaats van het gebruikte device zal in de toekomst steeds centraler komen te staan. De mens is dan ‘de mobiele factor’ die interacteert op diverse mobiele, maar ook vaste devices om hem heen.

Dit hoofdstuk behandelt:

  • vormen van mobiele marketing
  • de voor- en nadelen van mobiele marketing
  • doelstellingen en succesfactoren van mobiele marketing
  • trends in mobiele marketing

Interessante videos

Coca-Cola Magic Augmented Reality App - Campaign Results How Coca-Cola Uses Mobile Marketing: Best Practices for Mobile Marketing Campaigns Mobile and Shopping Best Practices Google NikeSB App - R/GA CaseStudy A Short History of Mobile Marketing - Scott Seaborn Why do YOU need mobile marketing? Mobile marketing 101...you have to start somewhere The four pillars of your mobile marketing strategy Domino's Pizza Testimonial - Mobile Virtual Assistant

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.