Orderafhandeling

Als alles klaar is om klanten te ontvangen, volgt het klantacquisitieproces: het definiëren van doelmarkten en het werven van nieuwe klanten. Al deze activiteiten leiden tot het einddoel van online marketing: verkochte producten. Dit hoofdstuk beschrijft het proces van het afhandelen van deze orders: hoe regelt de organisatie de financiële afhandeling en hoe krijgt de klant (toegang tot) zijn product of dienst?

Dit hoofdstuk behandelt:

  • de keuze van distributiekanalen
  • betalen
  • orderafhandeling
  • online service

Interessante videos

Fulfilment Steven Kersbergen De do's en dont's van e-fulfillment - Hans Elshout Online betalen kan altijd beter - Maxim Schoew Billie van Bol pesten: programmeren van een chatbot is niet eenvoudig Menzis vertelt over hun ervaringen met webcare Promotiefilmpje van RAET voor mobiele online self service Amazon fulfilment center Michelle Steenvoorde vertelt waarom Zilveren Kruis aan webcare doet KLM social agent vertelt wat ze doet Accenture Interactive: Blending Human and Robot Interactions. That's Smart Customer Service.

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.