Jacques Koster

Contact Jacques Koster

E-mail Jacques Koster
Jacques Koster

Jacques Koster is sinds ’90 bezig met online communicatie: effectiviteit van traditionele media was toen overtuigend en de schaal van internet nog gering. Vennoot in Opmaat media consultancy, geestelijk vader  van realtime crossmediatool SurPlace. Ruim 30 jaar ervaring in marketingcommunicatie en (cross-)mediastrategie; parttimedocent bij Hogeschool Arnhem en Nijmegen, doceert bij Beeckestijn en Lectric Opleidingen. In de vorige editie beschreef Jacques de Proteq-case, waar naar voren kwam dat traditionele media het lastig hadden ten gevolge van de online ontwikkelingen.


Opmaat media consultancy

Bedrijfsvoering: Opmaat media consultancy

Opmaat media consultancy is een onafhankelijk bureau voor media-advies, gespecialiseerd in mediastrategie & tracking/modeling.
U kunt hier terecht voor consultancy en media management op strategisch en tactisch niveau.

SurPlace biedt een online tooling kit in S.a.a.S. aan. SurPlace ontsluit en rangschikt alle beschikbare data uit marketing en marketingcommunicatie van een merk/organisatie. Dit maakt real time, accuraat inzicht en sturing mogelijk op effectiviteit en efficiency.


Jacques Koster schreef (delen van) de volgende hoofdstukken:
  1. Crossmediale optimalisatie (case Proteq)
Beschikbaar als:
  • Moderator
  • Docent
  • Consultant
  • In company trainer

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.