Lucas Hulsebos

Contact Lucas Hulsebos

Websites

Lucas Hulsebos

Lucas Hulsebos is mede-eigenaar van marktonderzoeksbureau DVJ Insights. Lucas heeft ruim 20 jaar ervaring in marktonderzoek in branding en advertising research. Lucas werkte bij GfK, Verify, Metrixlab en EffectiveBrands. Hij heeft een zeer ruime ervaring in het uitvoeren van online onderzoek en de werking van digitale media. Hij is ook betrokken bij de Brand Boardroom, en in 2008 verkozen als de eerste onderzoeker van het jaar door de MOA en de branche.


Bedrijfsvoering: DVJ Insights


Lucas Hulsebos schreef (delen van) de volgende hoofdstukken:
  1. Market sensing
Beschikbaar als:

    Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

    Bekijk privacystatement

    Bekijk de EU richtlijnen

    Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

    Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.