Bas Ter Burg

Contact Bas Ter Burg

E-mail Bas Ter Burg
Bas Ter Burg
Bas Ter Burg heeft Communicatie gestudeerd en is, na een aantal (internationale) marketing- en salesfuncties, sinds 2000 actief in e-mailmarketing. Sinds 2005 heeft Bas een eigen e-mailmarketingbureau in Utrecht (www.addtofavorites.nl) dat zich bezig houdt met praktische toepassingen voor e-mailmarketing vraagstukken en mag bekende organisaties zoals Essent, Reed Elsevier, OHRA, Gemeente Den Haag, Centraal Beheer Achmea en Holland Casino tot zijn referenties rekenen. Bas Ter Burg dacht begin jaren ‘90 dat het medium internet niet echt door zou breken, maar is daar inmiddels wel van teruggekomen. In het Basisboek Online Marketing deelt hij zijn kennis van e-mailmarketing met ons.

Add to Favorites

Bedrijfsvoering: Add to Favorites

Add to Favorites verzorgt klantcommunicatie en marketing via het kanaal e-mail. Dat doen we door middel van ons "total e-mail" model, vanuit de overtuiging dat e-mail meer is dan een marketingkanaal alleen. Of u e-mail nu inzet voor marketingdoeleinden of het benut als volwaardig en direct communicatiekanaal – met Add to Favorites presteert u beter, terwijl u kosten bespaart. Wij hebben veel ervaring binnen grote en complexe organisaties variërend van nutsbedrijven, banken/verzekeraars, charitatieve instellingen, (semi)overheid en retail.


Bas Ter Burg schreef (delen van) de volgende hoofdstukken:
  1. E-mailmarketing
Beschikbaar als:
  • Spreker
  • Moderator
  • Docent
  • Consultant
  • In company trainer

Om er voor te zorgen dat alle functionaliteiten van deze website naar behoren werken, gebruikt deze website cookies. Deze cookies bevatten geen persoonlijke informatie. Daarnaast worden cookies gebruikt voor anonieme websitestatistieken om u en andere bezoekers een betere website-ervaring te geven.

Bekijk privacystatement

Bekijk de EU richtlijnen

Cookies zijn geblokkeerd. Ongedaan maken.

Anonieme Cookies zijn toegestaan voor deze computer. Dit besluit kan heroverwogen worden.